Sharplet's Official Blog
❤ Beginning of the story ❤
[hover here]
ASSALAMUALAIKUM :)

HYE PEEPS!! btw korang nampak kan gamba kat atas tu?? paham kan maksudnye ape?? maksudnye sekarang ni aku tengah bosan sangat ! muke aku pun dah macam ayam berak kapor sebab dah tak tau nak buat ape..hari hari online pun serabot kepale otak aku ni..tapi bile tak online hati ni macam kene gigit dgn semut la pulak.hahaha... hari ni aku dengan bibik je kat rumah.sebab yang lain semue kelua tinggal kan aku :( *tinggal la aku kat rumah ni macam anak bibik .hahahaha..joke je..tak nak aku jadi anak bibik. *angkat tangan letak kat atas bahu. heeeee..btw aku rindu kat alisya..(sape alisya?) ngeee anak buah aku la..ayah die ambik die :( taknak bagi kitorang jumpe..eishhhh kedekot betol! tumbok baru tau! hahahah..

AKU BARU PANDAI BERTWITTER!  *eeewwww kuno nye budak ni !

ngeeee!! macam bodoh je aku punye description tu.. k aku mmg lembab sikit bab bab ni.. *ambik tangan tutup muke malu :) sampai penah membe aku cakapa aku bute IT... pehh!!! malu tak terhingge..hahahah..nak tau sape cakap?? name budak tu ayie.. budak tu mmg tak makan saman..cakap main lepas je..tak jage hati aku langsung! ngeeee :) tapi after tu aku dah pandai sikit la nak bertwitter ni..tapi mule mule macam bosan je..sebab aku masih baru kan..so tak de ramai yang follow..auwww sedih ! hahahha.. tapi sekarang ade la 5 / 6 orang..hahahah..tapi kat twitter tu ramai yang sombong..tau la budak hot.sape la saye :( *ku hanya insan yang lemah..hehehe.. sape ade twitter ??? *angkat tangan ! ngeeee :) nanti folow aku tau isma_shahira *muke tak malu suruh orang follow =oo=


RINDU DEKAT BUDAK GEMOK PENDEK YANG JAUH DIPERANTAUAN :)


heeeee!! namapak kan description aku tu?? aku rindu la kat budak gemok pendek tu..nak tau sape ?? anie mohd khirrrrrrrrr!!!! heheheh..die sekarang dah sambung belaja kat UITM sri iskandar :( die tinggal kan aku.die cakap nak belaja dgn aku.tapi die tipu..ngeeeee! *dah aku yang tak dapat masuk U macam mane nak ikot die :( sengal! ape ape pun sebenarye aku rindu sangt kat die..die selalu ade time aku susuh or senang..aku selalu kelua dengan die :)aww rindu saat bahagia bersamanye..euwwww! hahah..hari tu die coll aku..die cakap die demam..sian die..dah la gemok pendek pulak tu..sape la yang nak tengok kan die.hahaha *ani jgn mara :) ..takpe ea anie sayang nanti aku dah beli kerete aku datang tengok kau :) muahhh sikit :*


     anak cik  mail yang comel lotttyyy
isma shahira ismail

                                                                                                                          


WELCOME
ABOUT ❤ ENTRIES

BUNNY

Kalau dah singgah rajin rajin la tekan butang folow tu ea :) ehh..macam takde je button follow *ambik tangan tutup muke =oo= hehehehe .... btw thanks sebb sudi datang menjenguk blog cucu opah ni :) sepp sikit :) heee lain kali datang lagi ea =oo=
Your Google Friend Connect code here. Max width is 200px.