Sharplet's Official Blog
❤Meroyan di pagi hari❤
[hover here]
ASSALAUMALAIKUM :)


ngee!! aku punye discreption harini meroyan tak tentu pasal.haha..btw gamba kat atas tu aku baru je lepas mandi..pastu tak tau nak buat ape..so aku pun menggedik ala ala kure kure kene gigit lipas =,=' hehehe..tu la jadinye kalau dah bosan duduk rumah..sebenarnye aku nak buat tutorial  pakai tudung tapi macam malas pulak.lagi pun bukan ade orang nak tengok tutorial aku =oo= ngeee!! tapi cun jugak kan aku pakai tuala macam ni..boleh buat hang out ni..hahahha...sape nak jalan dengan aku kalau aku pakai macam ni???angkat tangan ! -________________- nape macam takde orang angkat tangan je? *k malu.sampai hati korang.nak jalan dengan orang cun je.habis tu yang buruk macam aku ni macam mane?sian aku =oo=

tetibe mak aku panggil suruh turun makan



hasil nukilan anak mail yang bajet cantik
isma shahira ismail



WELCOME
ABOUT ❤ ENTRIES

BUNNY

Kalau dah singgah rajin rajin la tekan butang folow tu ea :) ehh..macam takde je button follow *ambik tangan tutup muke =oo= hehehehe .... btw thanks sebb sudi datang menjenguk blog cucu opah ni :) sepp sikit :) heee lain kali datang lagi ea =oo=
Your Google Friend Connect code here. Max width is 200px.